برنامه پیاده روی و کوهپیمایی به قله توچال پیش برنامه قله دنا (ویژه آقایان) برگزار شد

خلاصه خبر: این برنامه روز 9 شهریور برگزار شد.

ساعت شش صبح روز جمعه  9 شهریور 97 طبق قرار قبلی اعضای انجمن کوهنوردی با هدف صعود به قله  توچال حرکت خود را از دانشگاه آغاز نمودند.
صبحانه را در داخل اتوبوس میل کردیم و حدود ساعت 7:30 صبح به  ابتدای مسير، میدان سربند (مجسمه) رسیدیم.
با تصمیم مربی قرار بر این شد که مسیر دره اوسون، قله اسپید کمر و ایستگاه 5 تله کابین را در پیش بگیریم.
ساعت 10:30 با پشت سر گذاشتن دره اوسون به چشمه ای که بین دره فراخلا و اوسون قرار دارد رسیدیم.
کمی در این محل استراحت نموده و نفسی تازه کردیم و از آب گوارای چشمه نوشیدیم و راه قله اسپید کمر را در پیش گرفتیم.
حدود ساعت 11:30 به قله اسپید کمر رسیدیم.
همگی در سایه جانپناه اسپید کمر که به گفته استاد علیزاده جزء اولین جان پناه های ایران می باشد استراحت کردیم.
استاد علیزاده نیز نکاتی در مورد نحوه صحیح بالا رفتن و پایین اومدن و گرمازدگی به دوستان همنوردمان که بیشترشان به تازگی با برنامه‌های انجمن کوه همراه شده‌اند، بیان کردند. پس از آن همگی راهی ایستگاه 5 شدیم.
ساعت 12:30 به ایستگاه 5 رسیده و پس از صرف ناهار ساعت 13:40 سوار تله کابین شدیم..ساعت 15:40 سوار اتوبوس شده و راهی دانشگاه شدیم.